12 lipca 2014

20 faktów o SkyePie

Jako, że mój blog już odwiedziło 411 osób dam wam trochę info o mnie ♥ Jeśli macie do mnie jakieś pytania piszcie w komentarzach :)

Kilka ciekawych faktów o mnie :)

1. Mam na imię Ania.
2. Mam tylko 166 cm wzrostu.
3. Mam niebieskie oczy.
4. Farbuje włosy na czarno.
5. Moją nazwę SkyePie podała mi moja znajoma Sylwia i uwielbiam ten nick ♥
6. Potrafię rysować.
7. Byłam prezenterką radiową w 3 radiach internetowych.
8. Uwielbiam zapach truskawkowy i waniliowy.
9. Boję się sama oglądać horrory.
10. Lubię czytać książki.
11. KOCHAM słuchać muzyki.
12. Oglądnęłam wszystkie odcinki tych seriali: Dexter, Lost, Plotkara, Kości, The Lying Game, Zamienione przy narodzinach.
13. Jestem w trakcie oglądania tych seriali: Preety Little Liars, Divoulos Maids, Hart of Diax, Revenge, Pamiętniki Carie, True Blood, The Walking Dead.
14. Nie oglądam w ogole TV.
15. Nienawidzę chodzić w jeansach.
16. Kocham leginsy.
17. Byłam na maratonie filmu "ZMIERZCH", czyli 8 godzin filmów w jedną noc.
18. jestem uzależniona od facebooka.
19. Mam wygórowane zdanie o sobie
20. Jestem "detektywem" gdy jest coś, co chcę się dowiedzieć o innej osobie, a ona sama mi tego powiedzieć nie chce, to szybko sama się dowiaduję:D



7 komentarzy:

  1. Super blog simki i sesje zapraszam do mnie juliee.juliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo dużo cech podobnych do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie masz pose playera nie ? :) ja od 2 godzin próbuje sie zarejestrować wszystko ok ale nie wiem co odpowiedzieć w tym pytaniu What is the name of the SECOND Sims 3 expansion pack? :( pomożesz? PS. tłumacz google nie pomaga D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja popróbuje jeszcze może sie uda :(

      Usuń
    2. Juz pisałam Ci, idź w moją instrukcję i tam pobierz sobie pose playera z mojego linku, dlatego wkleiłam swój link, żeby właśnie takich problemów uniknąć.

      Usuń
  4. Mamy ze sobą wiele wspólnego :) Punkty 3, 6, 9, 10, 11, 15, 16, 18, 19. :3

    OdpowiedzUsuń