8 lipca 2014

POZY - instrukcja

Chcieliście to macie :)
Jak poprawnie zainstalować Pose Player i robić sesje zdjęciowe i pozy :)

I. Po pierwsze musicie stworzyć folder mods i packages, bez tego nic nie zrobimy, więc:
- na pulpicie tworzycie folder o nazwie Mods
- pobieracie ten plik: http://www.mediafire.com/view/udm1jdeqmomd1fi/Resource.cfg
- wchodzicie w folder Mods i przenosicie plik który pobraliście, czyli Resource.cfg, do folderu Mods
- następnie w folderze Mods tworzycie kolejny folder o nazwie Packages (w tym właśnie folderze będziecie umieszczać wszystkie dodatki, pozy i Pose Playera o typie .package)
TERAZ NAJWAŻNIEJSZA RZECZ: cały folder Mods przenosicie do następującej lokalizacji, wchodzisz w Moje dokumenty -> Electronic Arts -> The Sims 3
PAMIĘTAJCIE w podanej wcześniej lokalizacji musi znajdować się folder Mods

II. Sprawa druga to pobranie pliku Pose Player:
- pobieracie ten plik: http://www.mediafire.com/download/kox7lusmj2yq8i8/cmomoney_PosePlayer.package
- następnie wchodzicie w Moje dokumenty -> Electronic Arts -> The Sims 3 -> Mods -> Packages i tak wklejacie plik który pobraliście czyli: cmomoney_PosePlayer.package

III. Trzeci i ostatni krok:
- pobieracie pozy: http://www.mediafire.com/download/g6fz5z9b7j9gt48/3-fashion-street-pose-pack-by-ml.package to tylko tak na próbę :)
- po pobraniu plik kopiujecie i wklejacie do lokalizacji: Moje dokumenty -> Electronic Arts -> The Sims 3 -> Mods -> Packages czyli tak jak w przypadku pliku z Pose Playerem :)
- włączacie simsy i przy ładowaniu się wyboru miasta powinno wam się pokazać okienko z napisem "Znaleziono skrypty nastroju"
Jeśli takie okienko się pojawi to znaczy że Pose Player działa poprawnie :) jeśli nie pojawi się okienko niestety nie zadziałało i nie jestem w stanie pomóc:(

Wystarczy teraz odnaleźć Pose Playera, by to zrobić musicie:
- wejść w tryb kupowania
- dekoracje
- różne
I powinien się wam pojawić taki obiekt:  









Kupujecie go i wstawiacie na swojej parceli :)

Jak używać:
- przechodzicie do trybu życia z trybu kupowania
- wybieracie simkę
- klikacie nią na Pose Playera
- wybieracie opcje "Select Pose From List"
- i wybieracie pozę

TAAADAM ! i wasza simka ustawia się zgodnie z pozą :D

Klika stron z których możecie pobrać pozy:
http://mysims3blog.blogspot.com/search/label/Custom%20Poses
http://socialsims.net/category/poses/

Na dobrą sprawę polecam wpisać w googlach "poses the sims 3" i przejść do grafiki, następnie wybierać zdjęcia i przechodzić do zdjęć i pobierać ;p

SkyePie

44 komentarze:

  1. Świetnie, dziękuje bardzooooooooooooooooooo <333333

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi nie działa, co robię źle? :<

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJEEEE <333 JAKO JEDYNA MI POMOGŁAŚ <3 kc loffki kisski dla Ciebie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Thxx. Jak tylko wejdę na kompa, to odrazu próbuję! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak mi wyskoczyło '' Pliki tego typu mogą wyrządzić szkody na komputerze. Czy chcesz mimo tego zachować plik Resource.cfg? '' I mam do wygrania '' Zachowaj '' oraz '' Przerwij '' , co wybrać ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za ten poradnik, wszystko mi się poprawnie pobrało <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz jeszcze jakieś linki do póz ? :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to pobrać? Bo klikam Dowland i mi się w notatniku coś pokazuje a dalej nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisz swój problem na moim fanpage na facebooku SkyePie https://www.facebook.com/AdminkaSkyePie
      Tam wyslij zdjecie co ci sie otwiera w notatniku :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Już wiem ! Musisz otworzyc tą notatkę i wtedy wyjdzie ci takie napisy
      otwórz plik----zapisz jako--- i na pulpicie w folderze mods ;) Mam nadzieję,że pomogłam.

      Usuń
  10. SkyePie jak zrobiłaś na swoim blogu przy tworzeniu mi wyskakuje ten adres i ie mg go zrobić :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszm pose playera zapisać jako notatkę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :) mogłabyś dodać linki do innych póz? Byłoby idealnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeyyy!!! Dziękuje!!! Jesteś najlepsza! <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wszystko działa idealnie :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże nie rozumiałam nikogo kto mi tłumaczył, a ciebie zrozumiałam i to bardzo dobrze dziękuje! Kocham cię poprostu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Meega mi pomogłaś, jedyna instrukcja którą zrozumiałam <3 Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jesteś kochana moja dziękuję ci kiski całuski dla Cb <333 :******

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie działa ._.
    Co ja robię źle ._.
    Może dlatego mi nie działa, bo miałam już wcześniej zrobione te dwa foldery? Próbowałam kilka razy zainstalować tego pose player'a i nic...

    OdpowiedzUsuń
  19. Skypie a mogłabyś zrobić poradnik o tym jak wystawiać simów / domy na giełde.

    OdpowiedzUsuń
  20. A to działa też na moda NRaas i na papierosy? XDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak usadzić ją np.na schodach?

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi się pokazuje to coś jak wlączam simsy ale nie mam tej rzeczy w trybie kupowania :((

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziala dziekuje ;** -Margo

    OdpowiedzUsuń
  24. Boję się to pobrać :c Ale spróbuję... ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze każdy pose player mi nie działa :'( ahh :C chyba się popłacze ;c

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezuu <3 Jesteś wielka :3 Męczyłam się z tym a ty mi pomogłaś, zasze się będę do ciebie zgłaszać :3 Kocha i dziękuję <33 :*!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow :o Jestes genialna! Pose player mi nie dzialal a jak postepowalam z twoja instrukcja to juz dziala! i jeszcze te piekne pozy <3 jestes wielka <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje ♥♥ działa ♡ ~ Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję <3 Kochana ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie działa -,- :( Wcześniej napisałam, że jest ok, ale zanim włączyłam..... Teraz nie działa... :/ ~~ Ta co wcześniej napisała " Dziękuję <3 Kochana ♥♥ " Nieprawda :C

    OdpowiedzUsuń
  31. brak słów skypie! jestes moim autorytetem ^^ dziekuje ci kochana! <3
    dzieki tb zakłądam swojego bloga i bede robic to,co kocham :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie pomogło ! Nic się nie wyświetliło nic a nic a w trybie kupowania tego nie mam =c

    OdpowiedzUsuń
  33. jako jedyna pomogłaś! Dziękuje ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  34. jako jedyna pomogłaś! Dziękuje ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń