23 lipca 2014

Moon *.*

Uwielbiam te zdjęcia! Po prostu nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia!
Po ostatniej etnicznej sesji stwierdziłam że muszę po prostu stworzyć coś podobnego i koniecznie simka musi mieć turban na głowie <3
Stało się, znalazłam coś co mi odpowiadało i powstała ta niesamowita sesja!
Sama się sobie dziwię że potrafię stworzyć coś tak pięknego (tak wiem sama siebie chwalę)




























Turban: Modish Kitten
Bluzka: Modish Kitten
Biżuteria: Store
Spódnica: The Sims 3

4 komentarze:

  1. *.* Śliczne, mam pytanie jak już sim zrobi pozę to jak mogę go przestawić? Wystarczy tryb kupowania/budowanie i kod moveObjects?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie :) i ja jeszcze obracam postać najlepiej to sie robi klikając "," lub "."

      Usuń
  2. Jak ty to robisz?! Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń