19 lipca 2014

Mrocznie

Wiem jak ciężko buduje się wejścia na bloga, i bardzo dziękuje wam za ten 1000 wejść na bloga ♥
Mam nadzieje, że teraz będzie co raz lepiej :)
Jeszcze raz dziękuję :**


Zastanawiając się nad tym jaką to ciekawą sesję stworzyć pomyślałam o czym co nie jest do mnie w ogóle podobne! :)
Styl gotycki *.*
Nie chcecie wiedzieć ile godzin spędziłam szukając stroju itp.
Mam nadzieję że się podoba



Sukienka: Mamvrocker
Pończochy: Mod the sims
Rękawiczki: The Sims 3 Podstawa
Biżuteria: Peivee







Sukienka: Simplicaz

7 komentarzy:

  1. sorry nie mój styl ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się, simka śliczne wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie dobierasz ubranka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodasz jeszcze do PlayListy u góty Ed Sheeran-Thinking Out Loud???

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się strój, zmieniłabym to na nowoczesny gotyk :)

    OdpowiedzUsuń