19 lipca 2014

Syreny - jak stać się nią i jak przestać być...

Jako że moja Melody (simka którą gra) przez pewien czas była syreną, pojawiały się pytania od was na temat jak się stać lub jak przestać być syreną :)

JAK SIĘ STAĆ SYRENĄ:
Kupujecie nagrodę szczęścia życiowego o nazwie "Wodorosty syrenie" za 25000 punktów. Po zakupie tej nagrody wodorosty pojawiają się w wyposażeniu waszego sima, klikamy na nie i sim je zjada :)



Jest to najprostszy i najszybszy sposób na zmienienie swojego sima w syrenę.

JAK PRZESTAĆ BYĆ SYRENĄ:
Jeśli znudziła wam się gra syreną wystarczy, że przez kilka dni ie będziecie zażywać kąpieli w słonej wodzie, czyli w oceanie. Pojawi się taki komunikat dwa razy, nie reagujcie na niego, wasz sim nie umrze, po prostu nie wchodźcie do słonej wody. 


Jeśli macie wykupioną jakąś inną nagrodę życiową, przez którą nie pojawia się u waszych simów nastrójnik "niedobór słonej wody"
BY PRZESTAĆ BYĆ SYRENĄ NALEŻY:
Wpisujecie kod " testingcheatsenabled on " i na sima który jest syreną klikacie z wciśniętym przyciskiem shift 

Wybieracie opcje "Edytuj Sima w aplikacji Stwórz Sima" i zmieniacie wiek swojego sima na małe dziecko i zatwierdzić edycje sima.
UWAGA: ZMIANA WIEKU SPOWODUJE WYKASOWANIE WSZYSTKICH ZAKUPIONYCH WCZEŚNIEJ NAGRÓD ŻYCIOWYCH (ale dzięki temu możecie zmienić swojego sima w zwykłego sima)

Następnie musicie powtórzyć ten krok i zmienić wiek sima na jego poprzedni wiek oraz dodanie cech osobowości (ponieważ małe dziecko może mieć tylko 2 cechy osobowości). Znów zapisujemy edycje sima.
Ostatnim krokiem jest znów zaprzestanie kąpieli w oceanie po kilku dniach sim przestanie być syreną.
Ten sposób jest sprawdzony, ponieważ sama musiałam tak zrobić bo wykupiłam nagrodę dzięki której moja simka nie musiała się kąpać w słonej wodzie.

Mam nadzieje że wam pomogłam :)
Jeśli chcecie więcej podobnych poradników na moim blogu, piszcie w komentarzach.

SkyePie





11 komentarzy:

  1. Jak zrobiś screena w The Sims 3 ale takiego żeby było widać różne komunikaty i tak dalej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przycisk na klawiaturze "prt sc sysrq" i później wklejenie do painta:)

      Usuń
    2. tylko że jak tak robię to do painta wkleja mi się czarny obraz :(

      Usuń
    3. Jutro pojawi się post w którym wyjaśnię jak to naprawić :)

      Usuń
  2. Nie mam rajskiej wyspy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupujesz dodatki, czy pobierasz, jak pobierasz to skąd??? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję :) Ale chyba najwiecej do pobrania simsów jest na chomikuj :)

      Usuń