20 lipca 2014

Promo


Wiem, że większość z was, wchodzi na bloga przez stronki o simsach na których jestem adminką. Jednak chciałabym każdego z osobna zaprosić do lajkowania tych stron :)

Pierwsza stronka, na której zostałam adminką, trafiłam tam bez doświadczenia, bez umiejętności korzystania z Pose Playera. To właśnie tej stronce i tej grupie adminek zawdzięczam to w którym teraz miejscu jestem. Nie uważam się za dobrą adminkę, ale wiele osób tak pisze, więc za to mogę podziękować tylko stronce 

Jak dotąd, zadowalało mnie adminowanie tylko na jednej stronce aż dostałam propozycje, więc czemu jej nie przyjąć:) Kolejna stronka na którą chciałabym was serdecznie zaprosić to

Ostatnia strona na której adminką jestem dopiero od 7 lipca, sama się zgłosiłam a adminkę i dziękuje bardzo Choco Cream za danie mi szansy. Także klikać i lajkować

A na koniec, dla tych którzy tego jeszcze nie zrobili, zapraszam do lajkowania mojego fanpage
Dziękuje i polecam
SkyePie

Każdy biały napis to link, który was przeniesie do stronki ^^



2 komentarze: