21 lipca 2014

Screeny

Kolejna sprawa o którą wielu z was mnie pytało, a mianowicie screeny, jak ja robię te wycinki?
Już odpowiadam.

Krok I
Klikasz prawym przyciskiem myszy na ikonkę simsów i wybierasz "WŁAŚCIWOŚCI"











Krok II
Przechodzisz w zakładkę "ZGODNOŚĆ" i zaznacz okienko "URUCHOM TEN PROGRAM W TRYBIE ZGODNOŚCI Z: " i wybierz z listy system operacyjny taki jaki masz u siebie na komputerze (w moim wypadku Windows 8)
Następnie klikasz "ZASTOSUJ" i "OK"




Krok III

Włączasz simsy i gdy pojawi się komunikat, który chcesz uwiecznić wciskasz na klawiaturze "prt sc sysrq" (tak ja mam w laptopie) lub taki przycisk jak na załączonym obrazku.
Krok IV
Włączasz program PAINT i klikasz "WKLEJ" lub wciskasz na klawiaturze jednocześnie klawisz CTRL i V. Następnie przycinasz w paincie zdjęcie tak jak chcesz i zapisujesz.













Dodam jeszcze, że gdyby po zrobieniu wszystkiego tak jak w instrukcji, nadal nic nie działało a tym bardziej nic się nie wklejało do painta to spróbujcie kombinacji przycisków fn + prt sc sysrq lub ctrl + alt + prt sc sysrq


Nic trudnego i mam nadzieję, że wam pomogłam. Cieszę się że znów mogłam napisać dla was kolejny poradnik <3


SkyePie







8 komentarzy:

  1. W sumie nie jest mi to potrzebne ale dzięki... Może się kiedyś przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. : ) Ja zawsze się męczyłam tak ,ze aby zrobić screen robiłam okienkowy tryb gry i narzędzie wycinanie co było bardzo uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję! :) Zawsze chciałam zrobić screeny z gry ale wklejało sie do painta czarne tło :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak zapisać to zdjęcie bo nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię wszystko tak jak piszesz ale i tak do painta wkleja się czarne tło :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeśli nie mam "zgodność" ?

    OdpowiedzUsuń
  7. SkyePie:(
    Co mam zrobić?
    wchodzę tak jak każesz,wszystko jest ok,ale w tej zgodności nie mam do wyboru Windows 8 (mój komputer to właśnie Windows 8).
    Nie wiem o co chodzi,proszę o pomoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń