23 lipca 2014

Pin-up girl

 

Pin-up styl, który zawsze mi się podobał, ale nigdy nie miałam weny by stworzyć coś takiego. 

Jednak nastał dzień w którym, chęć i pomysł przyszedł sam.
Krwisto-czerwone usta, blada cera i oczywiście charakterystyczna chustka na głowie (którą pobraną miałam już dawno, dawno temu).





 Widziałam w myślach jak ma być ubrana simka .... Spodnie, koniecznie przed kostkę, koszula odsłaniająca brzuch i o dziwo prócz chustki i włosów wszystko mam z dodatków a to zupełnie nie w moim stylu.


Mam nadzieje że wam się podoba ♥






Włosy i chustka: Modish-kitten
Buty: MA$ims3
Koszula: Dodatek Zwierzaki
Spodnie: Dodatek Studenckie Życie

SkyePie
Kliknij na zdjęcie by się powiększyło ♥


13 komentarzy:

  1. Z kąt pobrałaś pozy ? proszę o odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabyś zrobić dokładny poradnik o Pose Player-e??? Jak pobrać i używać? :) Nie zmuszam tylko pytam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj bloga, już taka instrukcja powstała :)

      Usuń
  4. Czy mogłabyś zrobić dokładny poradnik o Pose Player-e??? Jak pobrać i używać? :) Nie zmuszam tylko pytam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki i to dzięki temu poradnikowi i SkyPie mam PP
      http://principi-thesims3.blogspot.com/
      Mój new blog look ?

      Usuń
  5. Piękna sesja i simka! Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie ubrana pomimo tego że ubrania są z dodatków

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, sama za bardzo nie lubię tego stylu, ale Tobie wyszedł on świetnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie jak zawsze
    Adminka Converse :33

    OdpowiedzUsuń