31 lipca 2014

Elegant

















































 Za każdym razem staram się stworzyć dla was nową sesje, w nowym stylu. Nie ma spontaniczności ... przygotowania do sesji trwają długo, pierwszy krok znaleźć odpowiednie ciuchy, fryzurę, dodatki. Później tworzona jest simka, przy czym tworzenie jej zabiera sporo czasu, już nie chce wspominać o doborze ubrań. Jak dla mnie idealna, mój styl ubioru, wszystko pasuje do siebie jak ulał ... Pani biznesmen ...


Fala hejtów zalała tą simkę na stronach o simsach na fb. "Za wysokie czoło", "Ubranie nie pasuje" itd. Cieszę się niesamowicie, że potraficie wyrazić swoją opinię. Przede wszystkim cieszę się, że nie podążacie za tłumem i nie piszecie "śliczna", "piękna" itd. by tylko się przypodobać. W dzisiejszym świecie bardzo ważne jest to, by wyrażać swoją opinie szczerze i bez zahamowań :) Musicie sobie zdawać z tego sprawę, że kiedyś, wasi dziadkowie, nie mieli takiej możliwości by powiedzieć czy coś im się podoba czy nie.
(SkyePie taki filozof)























Koszula: Modish Kitten
Spódnica: Modish Kitten
Buty: MA$ims
Biżuteria: Store
Włosy: Skysims


SkyePie

5 komentarzy:

  1. A mi się podoba! :3 Moim zdaniem utrzymałaś elegancki temat sesji :) I doceniam że zawsze sie starasz żeby te sesje były genialne! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bardzo ładnie wyszło :) Trochę usta według mnie są za grube, ale to tylko i wyłącznie kwestia gustu i myślę, ze nikt z Twoich fanów nie obrazi się jak napisze, ze bardzo dziękujemy za Twój wysiłek włożony w tworzenie tych sesji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie są kody na pozy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://skyepiethesims3.blogspot.com/2014/07/pozy-instrukcja.html

      Tu masz instrukcje jak to zrobić :)

      Usuń
  4. no ma troche za wysokie czoło ale i tak ślicznie! Jestem twoją fanka

    OdpowiedzUsuń