6 lipca 2014

But first ....


Witam wszystkich :)
Z tej strony SkyePie, znać możecie mnie ze stron na fb o serii The Sims 3 :)



W simsy gram bez przerwy od 2009, czyli od wyjścia The Sims 3.
Pomysł na stworzenie bloga wpadł mi do głowy nagle i nie czekałam z tym długo :)

Mam nadzieję, że będzie wam się podobało :)

Zdjęcie powyżej jest z mojej pierwszej sesji, jeszcze nie tak amatorskie jak to:

To zdjęcie było testem Pose Playera :P i po kilku dobrych radach stworzyłam pierwszą sesje :)

Od zawsze zastanawiałam się przeglądając internet jak oni potrafią robić tak niesamowite rzeczy, np. pisząc historię ich simki były ustawione w tak niestandardowy sposób aż w końcu się dowiedziałam i szczerze powiem że strasznie lubię to robić :)


SkyePie


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3
    A jak mozna robic te sesje?
    Trzeba cos pobierac?
    Napiszesz w next notce co i jak?
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się coś takiego zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę czytać Twojego bloga. :) /Peach

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, pomysłowe sesje! Aniu, życzę Ci, żebyś zawsze miała taki talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER! NIE MA INNEGO SŁOWA NA TĘ SESJE

    OdpowiedzUsuń